عکس های اس ان اس دی


عشق فقط دابل اس

خدایااسمانت متری چندزمینت دیگربوی زندگی نمی دهد

خانـ ه لینـ ک ایمیـ لـ پروفایـ لـ طـراح

M! Countdown Jan 3, 2013: Girls' Generation (SNSD) - Dancing Queen

 

Girls' Generation 'I Got A Boy' Drama Version Teaser Captures

 

 

Girls’ Generation Attends Launching Event of 'Popular Music Promotion Committee'

 

 

 

 

SNSD Sunny Reveals Perfect Leg Line with Short Red Skirt at 'Metrocity 2012 F/W Fashion Show'

 

Girls' Generation (SNSD) Yuri Looks Chic at Calvin Klein's Opening Event

 

 

Goddess Yoona(SNSD) Turns into Woman of Fall at 'Freshlook Illuminate-Brown' Launching Event

 

من عاشق این اهنگشونم

 

snsd All My Love Is For You

 

اینوهم خیلی دوس دارم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

یه پیشنهاد عالی برای تو
ساعت16:18---15 ارديبهشت 1392
آقا عجب وبلاگی دست و پا کردی دمت گرم ببین یه پیشنهاد دارم برات - پارس پا
اول عضو این سایت شو بعد کدی بهت میده اون کد رو اول قالب وبلاگت در بخش ویرایش قالب بزار اون موقع هر 500 بازدیدی که داشته باشی 1000 تومان به حساب بانکیت پول میاد
اینم لینک
http://3pas.ir/?q=regnuser&moref=2702
**لینک رو کامل وارد کن تا از مزایای کامل برخوردار بشی
امتحانش مجانیه مطمئن باش پشیمون نمیشی من خودم هم عضوم و روزی 5000 تومان درآمد دارم
بیای ها


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌هآ: <-TagName->
♥ یک شنبه 15 ارديبهشت 1392برچسب:, ♥ 15:46 بـ ه قـلمـ ساراکریمی ♥



طراح : صـ♥ـدفــ